    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom z kształtek styropianowych
    Date: Wed, 18 Nov 2009 19:54:09 +0100

    news:he19np$ev0$1@news.interia.pl...

    > To byla analogia do pianki poliuretanowej dyskredytowanej przez Ciebie jako
    > material nienadajacy sie do budowy domow jednorodzinnych a przyrownany jak by
    > na to nie patrzec przez Ciebie do zapalki. W pewnym sensie o ironio sam sobie
    > zaprzeczyles, bo pianka nie jest zatopiona w siarce a to podobno znaczna
    > roznica. Zreszta nie wazne. Dla mnie tematu juz nie ma. Dyskusja zrobila sie
    > nie tylko niesmaczna ale i zalosna. Nikt z tego nic nie wyniosl wartosciowego.

    Ludzie trzymajcie mnie. Czy ja napisałem że nie stosuje się albo nie wolno
    stosować?
    Pokaz mi w którym miejscu napisałem albo wynika to z mojej wypowiedzi że
    porównałem ją do zapałki!!!
    Słowo zapałka padło po wypowiedzi Jacka o mnóstwie przedmiotów w domu które sa
    palne a mimo to je uzywamy.
    Co do pianki to wcześniej napisałem że jest palna i każdy kto zrozumie o co
    chodzi będzie wiedział że w niektórych miejscach albo sobie ją odpuścić albo
    użyć z umiarem dla własnego spokoju.

    > Jacek na tej grupie pisuje juz nie pierwszy rok i ma w niej swoje uznane
    > miejsce.

    Mam swoją wiedzę wiem jak jej używac.
    Ja czytam sporadycznie od czasu do czasu ta grupę już od dawień dawna ale na
    tyle żadko że nie mam pojęcia kto jest kim i kiedy się pojawił.
    Wdepnąłem tu ostatnio trochę bardziej tylko dlatego że miałem kontuzję i mi się
    nudziło. Spoko, jak się pojawiłem tak kiedyś zniknę.

    Marek