  • Data: 2010-09-27 00:47:54
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl> napisał w wiadomości
    news:i7o5aq$qci$5@news.onet.pl...

    > pewnie że tak najlepiej, ale pewnie w praktyce żadko jest taka
    > możliwosć:O(

    W praktyce taka możliwość jest prawie zawsze.

    > ja sobie radziłem i bez wody, czy to oznacza że w takim domku tszeba żyć
    > jak
    > w namiocie w gurach, długo tak raczej nie pociągniesz, a zwłaszcza gdy
    > chodzisz do pracy:O)

    Bez wody człowiek może żyć krótko. Ja pisałem o długotrwałym radzeniu sobie.

    > co to jest kibel chemiczny? i po kiego, nie wystarczy zwykły zbiornik?:O)
    > najwięcej wody idzie do mycia i prania, chyba nie będziesz jej kupował w
    > tesco?:O)
    > tak czy siak, potem te ścieki z wody i kibla tszeba spuścić, w lesie nie
    > będzie z tym problemu, ale będzie problem ze zdobyciem tej wody:O)

    Mycie i pranie można robić w łaźniach i pralniach. Domek z linku ma
    prysznic. Ma też podłączenie do wody i kanalizy po znajomości.

    > na statoil śfiatczą usługi lania wody i spuszczania ściekuf? jakie ceny
    > wraz
    > z parkowaniem?:O)

    Wodę lejesz ze szlaufa, a ścieki do kratki. Przez jakiś czas się nie
    zorientują. ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/