  • Data: 2010-10-01 10:27:37
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4ca5ac3e$1@news.home.net.pl...

    > W jakiej perspektywie i o ile?

    W perspektywie kilku do kilkunastu lat. Do poziomu sprzed kilku lat +
    inflacja + 5-10%.
    Z dużym prawdopodobieństwem, nigdy z pewnością.

    > Moje nieruchomości też. I co mi zrobisz? ;->

    Nic. Nie lubię chłopaków.

    > Ale (1) kredyty są wg. ciebie ZŁE, a poza tym (2) mowa była o uniknięciu
    > belkowego.

    Kredyty są bardzo złe i należy ich unikać. Zwłaszcza kredyty długoterminowe.
    Od odsetek płaci się belkowe, ale od zapłaconych odsetek tego podatku się
    zwykle nie odlicza.
    Obecnie jest bardzo wiele możliwości unikania belkowego mając kapitał wart
    ceny małego domku.

    > Ile, w którą stronę i w jakim czasie?

    A to już do wróżki. Albo, tfu! Do doradcy inwestycyjnego.

    > Nie zrozumiałeś? To nie bank płaci podatki od swoich zysków kapitałowych
    > na twojej lokacie, tylko ty płacisz od swoich zysków - a bank działa
    > jako twój automatyczny księgowy.

    A jak mam lokatę bezbelkową, to nie płaci. Natomiast w razie gdyby to było
    nielegalne odpowiada płatnik, którym jest bank.

    > Podobnie jak np. pracodawca odprowadzając zaliczki na podatek dochodowy.

    > Tak, ty.
    > [ciach]

    Ja???

    > Jesteś dziecinny - obrażasz się, jak zostajesz przyłapany na kłamstwie.

    Pewnie byś chciał dać klapsa?

    > Ojej, a czego? Powiedz? I też będą jeździć i zbierać trupy?

    Twojego na pewno zabiorą.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/