  • Data: 2010-02-24 08:29:10
    Temat: Re: Dom ze szlaki
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tornad pisze:

    > Zanim zabierzesz sie do planowanie robot napisz czy ludzie mieszkajacy w tym
    > domu jeszcze zyja a jesli tak to ile maja lat...
    > Domy ze szlaki budowane w latach kiedy nic normalnie kupic nie bylo mozna,
    > wszystko trzeba bylo "zalatwiac", nie byly najlepszym rozwiazaniem ze wzgledow
    > zdrowotnych. Szlaka, hasz, popiol, zuzle wielkowpiecowe itp. przez lata
    > wydzielaja trujace gazy i promieniuja.
    > Ja bez dokladnych pomiarow nie ryzykowalbym mieszkania w takim domu.
    > Co prawda po tylu latach tych reakcji wtornych, ktorych efektem sa te gazy
> [...]

    Z ciekawości zapytam, bo rodzice właśnie w takim domu sobie żyją. A i
    rak w rodzinie (mieszkającej w tym domu) się pojawił...
    Kto wykonuje pomiary licznikiem GM? Ewentualnie kto może mieć taki
    licznik? Gdzie szukać? Może ktoś z grupowiczów posiada i byłby w stanie
    taki pomiar przeprowadzić? Nie chodzi tu o jakiś atestowany super-duper
    miernik, a tak tylko żeby dla świętego spokoju wiedzieć w czym się mieszka.
    Teren - bardzo górny Śląsk, w zasadzie już prawie Podbeskidzie.

    Pozdrawiam
    Rafał