  • Data: 2016-10-09 14:15:28
    Temat: Re: Domek letniskowy. Ocieplanie podłogi?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost tak sobie napisał:

    > Skąd wiesz, że w tym domku ma nie być okien?

    Na temat okien w planach budynku rzecz jasna nie wiem wiele, choć
    mam jakies swoje podejrzenia co do ich istnienia. Nie wiem też nic
    na temat powrotu do dwnych pomysłów podatku od okien (choć dobra
    zmiana zawsze może zaskoczyć) -- zatem oszczędności tak czy inaczej
    nie będzie. Wiem natomiast, że każde odizolowanie domu od "wiecznej
    zmarzliny" pod nim, przeszkadza pierwszym wiosennym promykom słońca
    w przywróceniu budce letniej kondycji. Owszem, zajść tam za dnia
    jest miło, ale śpi się tam wciąż marnie.

    Jarek

    --
    A poza tym, nic na działkach się nie dzieje,
    Co niedziela działkowiczów barwny tłum