  • Data: 2016-10-10 14:45:45
    Temat: Re: Domek letniskowy. Ocieplanie podłogi?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef napisał:

    > Rozumiem, ale nie przekonuje mnie takie tłumaczenie.

    Czyli wszystko w jak najlepszym porządku! Rozumienie, to rzecz
    obiektywna -- potrzeba do tego rozumu, a gdy go komuś nie staje,
    to nie ma na to rady. Przekonania są subiektywne, każdy ma do nich
    prawo, wszystkie są równouprawnine.

    Przykładem nieogrzewanego domu o wydłużonym sezonie użyteczności jest
    ziemianka. W niej można nawet cały rok. Całkowitym przeciwieństwem
    ziemianki jest namiot, w dodatku taki, co stoi na pomoście z desek.
    Między jednym a drugim jest ogromne pole adaptacyjne, z którego
    warto skorzystać, nawet jeśl ktoś nie jest przekonany do ziemianek
    (ziemian, czy ziemiaństwa w ogóle).

    Jarek

    --
    Nie liczymy, trudna rada też z kolegą,