  • Data: 2016-10-10 17:11:04
    Temat: Re: Domek letniskowy. Ocieplanie podłogi?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przykładem nieogrzewanego domu o wydłużonym sezonie użyteczności jest
    > ziemianka. W niej można nawet cały rok.

    I kiedy korzysta się w niej z ciepłoty Matki Ziemi?

    Całkowitym przeciwieństwem
    > ziemianki jest namiot, w dodatku taki, co stoi na pomoście z desek.

    A używasz jakiejś karimaty tudzież materaca w namiocie czy kładziesz
    się w śpiworze bezpośrednio na podłodze (powiedzmy, że latem)

    > Między jednym a drugim jest ogromne pole adaptacyjne, z którego
    > warto skorzystać, nawet jeśl ktoś nie jest przekonany do ziemianek

    Nie żebym miał jakąś całkiem odmienną koncepcję wytłumaczenia tej
    być może chwilowej niechęci do braku izolacji, ale jednak moje
    doświadczenia
    są sprzeczne z tym co proponujesz.