    From: Qrczak <q...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Domy z bloczków
    Date: Tue, 20 Mar 2012 18:05:08 +0100

    Dnia 2012-03-20 12:25, niebożę Eneuel Leszek Ciszewski wylazło do ludzi
    i marudzi:
    > "Kacper" jk9dfa$7tp$...@i...gazeta.pl

    > To niedużo.

    > Rozumiem, choć to nie jest odpowiedź na moje pytanie o koszt całości.

    Bo koszt całości to jest taka raczej bardziej metafora aniżeli konkret.
    Koszt całości to kwota, na którą planowałeś się wyżyłować plus kwota
    dodatkowa, jaką jeszcze miałeś w kieszeni plus jeszcze kwota, którą
    będziesz musiał pożyczyć (wariant ostateczny plus).
    Koszt całości więc to wszystka kasa, o której na początku nawet nie
    śniłeś, a się okazuje, że wydasz, jak chcesz po ludzku mieszkać.
    Kolega Ci bardzo uprzejmie dał do zrozumienia, że szacowanie kosztów nie
    kończy się po postawieniu ścianek, ono tam się właśnie zaczyna. Ścianki
    tutaj po prostu stanowią ułamek całego kosztu oddania domu do użytku.
    Oczywiście możesz zamiast okien wstawić folię a ogrzewać gałęziami z
    lasu spalanymi w kozie. Wodę też można donosić ze strumyczka a lampy
    naftowe bywają jeszcze na starociach.

    Qra
    --
    alem siem rozpisała, ała