    From: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Domy z bloczków
    Date: Thu, 22 Mar 2012 12:15:00 +0100

    napisał w wiadomości news:jk9pk7$osv$1@inews.gazeta.pl...
    > Tam są różne grubości ściany -- Ty zbudowałeś jakie?
    > Piszesz droższe i cieplejsze, ale są 3 do wyboru.

    Mam z ytonga energo 36,5 ściany nośne wewn. oczywiście z 24cm klasy 600.

    > Bez ocieplenia? Same bloczki i tynki?

    Tak same bloczki, dlatego jak tej zimy się podgrzewałem żeby nie stracić
    czasu na roboty w sezonie zimowym to mi ciepło
    spiernicza, ale bardzo fajnie widać stałość temp. i brak falowania temp.
    wewn. w zależności od zewn.
    Poza tym jak była lekka zima i nie grzałem to czy na zewn. było -5 czy +8 to
    ja w domu miałem zawsze + 5-6 stopni.

    > To niedużo.

    No niedużo ale rodzina 2+2 i w zupełności wystarczy. Dom ma być dla mnie a
    nie ja dla domu.
    A ma wszystko czego potrzeba.
    Jeden znajomek ma ponad 200m2 i się wkurza teraz po cholerę takie wielkie
    stawiał.

    > Rozumiem, choć to nie jest odpowiedź na moje pytanie o koszt całości.

    na tą chwilę mam ok. 150 tys. a mam stan surowy zamknięty (okna + brama
    garaż) z piecem i inst. c.o. z grzejnikami, centr. odkurzaczem
    ociepleniem podłogi, wełna w dachu, schodami i jeszcze jakimiś drobnicami.