  • Data: 2015-01-21 23:01:24
    Temat: Re: Domy z drukarki.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 22:45:24 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Tak prawde mowiac to na kolka ze sciany kuchennej dzialaja zarowno sily
    > scinajace jak i wyrywajace. Przy roznicy 1 pln per kolek i wartosci
    > przechowywanych w polce rzeczy (pare stow) + wartosci samych polek i tego
    > na co moglyby spasc ponizej nie zawracam sobie glowy obliczaniem tylko
    > mocuje konkretnie :-) Dla mnie bez znaczenia czy wierce fi6 czy fi12 -
    > dziure wierce tak samo szybko :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Do ścinania potrzebne są pewne warunki. na pewno ścinania przy szafkach nie ma.
    Rozegnij nożyczki żeby szpara na 2 milimetry się zrobiła i spróbuj przeciąć zapałkę.
    Nie da się bo nie spełniony jest jakiś warunek do ścinania. Jeśli już to gięcie.
    Gięcie z urywaniem ma niewiele wspólnego. Zegnie się i szafka będzie krzywo wisiała.
    Ale nie odpadnie. Główną siłą jest siła wyciągająca to coś na czym wisi szafka ze
    ściany. A siłą nie pozwalającą zamocowanej u góry szafce spaść jest siła tarcia
    pomiędzy dolną krawędzią szafki a ścianą. jak nie wierzysz albo ktoś inny nie wierzy
    to może sobie to policzyć. Zadanie jest na poziomie siódmej - ósmej klasy szkoły
    podstawowej. Oczywiście takiej szkoły sprzed czterdziestu lat. Teraz na studiach
    takich rzeczy uczą.