  • Data: 2017-02-23 10:23:16
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 10:11:30 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Adam pisal, ze raz na pol roku. Ale to na slasku.
    Dokałdnie to samo mi na myśl przyszło czytając powyższy post ale już dyskusji nie
    chciałem prowokować.
    Z drugiej strony współczuć- w Wodzisławiu normy zanieczyszczenia bywają 500%
    przekroczone.
    Tu gdzie mieszkam o smogu to tylko w tv i radio słyszałem ale znajoma z Krakowa
    przyjechała tu do rodziców bo tam w styczniu podobno oddychać nie szło.
    Wiec problem gdzieniegdzie jest