  • Data: 2017-02-23 14:56:06
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-23 o 10:23, Kris pisze:

    > Dokałdnie to samo mi na myśl przyszło czytając powyższy post ale już dyskusji nie
    chciałem prowokować.

    Do tego filtry mozna bylo podobno z gaci wyszywac.

    > Z drugiej strony współczuć- w Wodzisławiu normy zanieczyszczenia bywają 500%
    przekroczone.

    Jakis rok temu biedaczysko zachwalal jakie to powietrze czyste w
    Wodzislawiu akurat w porownaniu z Warszawa.

    > Tu gdzie mieszkam o smogu to tylko w tv i radio słyszałem ale znajoma z Krakowa
    przyjechała tu do rodziców bo tam w styczniu podobno oddychać nie szło.
    > Wiec problem gdzieniegdzie jest.

    Dramat jest normalnie. Moim zdaniem mieszkancy chyba o tym nie wiedza,
    bo nie maja porownania na codzien. Smrod dymu weglowego jest doslownie
    wszedzie tam, gdzie zabudowa jest gestsza.

    Widok z Malego Skrzycznego w strone Szczyrku. W bardzo sloneczny dzien
    za Klimczokiem po horyzont nie widac nic:

    https://zapodaj.net/7544b8d4b8be7.jpg.html

    Ta sama gora, ten sam dzien, widok w druga strone na Tatry i Babia:

    https://zapodaj.net/f3d448e9a66b0.jpg.html

    Pozdro.. TK