  • Data: 2017-02-23 13:30:43
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-23 o 11:52, Lisciasty pisze:

    > Zgadzam się, ino nie jestem przekonany, czy jak wsadzę ten F9 nawet
    > w formie harmonijki, to będzie coś powietrza przez to ciec?
    > W sensie, że ta moja ramka na filtr ma jakieś 20x30cm chyba, o ile
    > dobrze pamiętam...

    > Ale mogą służyć jako stacja jakościowo-pogodowa (podobnie jak kanarki
    > w kopalniach). Jak królik kaszle to znaczy że smog, jak jest mokry to pada,
    > a jak go nie widać to prawdopodobnie mgła, albo naprawdę zajebisty smog ;)

    No właśnie zapytam tu od razu, bo miałem się dopytywać przy okazji.
    Robiąc sobie wentylację mechaniczną (zapewne jedyna sensowna to z
    reku?), czy tam standardowo są jakieś filtry? Czy one sobie radzą z tymi
    wszystkimi najgroźniejszymi pyłami PM2.5 i PM10?
    Jeżeli nie, to czy są jakieś standardowe rozwiązania w tej kwestii i
    filtry, które takowe PM2.5, PM10 i inne pyły odfiltrują? No i ile
    kosztuje w użytkowaniu to potem, bo zakładam, że trzeba te filtry co
    jakiś czas wymieniać oczywiście?

    U mnie jest grawitacyjna, ale kopcące sąsiedztwo i to, co się dzieje
    tej, ale i poprzedniej zimy, w kwestii jakości powietrza do oddychania,
    zmusza mnie do rozważenia, czy nie zrobić jakiejś wentylacji
    mechanicznej z odpowiednimi filtrami, żeby chociaż w domu było czym
    oddychać...
    A może macie jakieś lepsze rozwiązanie na ten problem?

    /__/_* /
    /