  • Data: 2017-02-23 15:09:58
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-23 o 10:17, Sebastian Rusek pisze:

    > Druga obserwacja praktyczna: przez ~dobę zanim zamontowałem nowy
    > wentylator miałem włączony tylko nawiew. Temperatura na zewnątrz około
    > -5C. Po ponownym otwarciu okazało się, że po stronie nawiewu skraplała
    > się woda i było jej już jakieś 3 cm a odpływu tam nie ma...

    Jeden z moich sasiadow kupil sobie w necie tani naped do bram uchylnych.
    Od roku ciagle cos tam grzebie w odstepach miesiecznych. A to plytka sie
    spali, a to nakretka sie zerwie. Ostatnio silnik sie spalil. Po roku
    obserwacji mowie do niego, dobrze, ze nie kupil drozszego, bo teraz
    przynajmniej sie nie nudzi i moze kreatywnie sie rozwijac. Widze, ze
    podobnie jest z rekuperatorami. Na emeryture, wsrod innych dzisiejszych
    sprzetow jak znalazl.

    Pozdro.. TK