  • Data: 2017-02-23 18:39:51
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2017 o 15:39, Kris pisze:

    > Wentylatory które miały być praktycznie niezniszczalne- ktoś się wyżej chwali że po
    5 latach mu padł jeden już.
    Wyciąłeś istotną informację, że był nieprawidłowo użytkowany
    prawdopodobnie z powodu błędu w konstrukcji reku. To jest akurat
    normalne - wiele urządzeń jest tak zaprojektowanych (intencjonalnie bądź
    nie - to inna historia), że coś się w nich w końcu zepsuje chociaż nie
    powinno.

    Planuję czyścić reku czasem. Mycie wymiennika i wentylatorów ostatnio
    zajęło mi godzinę więc nie wadzi raz na rok to zrobić. Czas zweryfikuje
    czy drugi wentylator wytrzyma dłużej.