  • Data: 2017-02-23 20:45:24
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2017 o 19:24, Kris pisze:

    > I robi się 250 zł rocznie- 10% kosztów ogrzewania
    Porównujesz koszty filtracji pyłów zawieszonych do kosztów ogrzewania?
    Ja piszę o filtrach F9 a nie o G4. Filtr G4 to normalny koszt
    eksploatacyjny reku i wynosi około 10-15zł na rok. Nadal nie ma co
    porównywać wentylacji do ogrzewania, bo to zupełnie różne instalacje ale
    przynajmniej liczba mniejsza;)

    Odnoszę jednak wrażenie, że się nie pomyliłeś.

    > Do tego z 2kW energi dziennie i jest kolejne kilka stówek rocznie
    > A podobno reku miały zarabiać na siebie i zwrócić sie w kilka lat
    2kW bierze wentylacja?

    > Wentyl nowy ile kosztował?
    Niestety nie mogę podać takiej informacji. Większość ludzi kupuje po
    <1000zł.

    > Pisałeś że masz Aeris- to te reku ze sprawnością większą jak 100%?
    Nie wiem co z czym porównujesz żeby uzyskać taką liczbę.