  • Data: 2017-02-23 18:58:17
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-22 o 19:58, Maniek4 pisze:

    > No, tylko czasem z tej gory trzeba zejsc. Szczerze, bardzo to smutne, ze
    > tak ladny i z duzym potencjalem region jest tak zasyfiony. Zwykle
    > zazdroscilem mieszkancom Bielska widokow na poludnie i samego polozenia,
    > ale w tym roku gor stamtad prawie nie bylo widac. A w zeszlym roku
    Ale w Bielsku nie jest tak zle bo ma przewiew północ południe, gorzej
    mają miasta w niecce np Szczyrk, Kraków, Wodzisław, Rybnik, Zakopane,
    Nowy Sącz itd.

    > czterdziesci kilometrow przed gorami robilem zdjecia ich zarysu.
    > Naprawde z perspektywy czlowieka z obrzezy centrum kraju nie
    > spodziewalem sie, ze na poludniu to taki problem.
    No jest problem, ja auta nie wietrzę, jadę na dół aż pod firmę, a tam
    mam swój pokój zamknięty, wietrze tylko w południe :) najgorzej jest w
    aucie bo szyby parują.

    Głównym powodem jest że tu na południu wbrew pozorom było dość mrozno a
    i wilgoć duża co potęguje mróz, poza tym mało wiatru w dolinach,
    szczelna zabudowa też robi swoje.

    > Stara wiara. :-)
    :)

    Pozdr