  • Data: 2017-02-24 08:52:18
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2017 o 22:07, Kris pisze:

    > Czyli pewnie poniżej 100m3/godz
    > Niezgodnie z normą. Więc zaduch, grzyb i inne plagi;)

    Równo 100m3/h, 8-10 osób w budynku.
    Po prostu normy są do dupy;) Wiele rzeczy na papierze wygląda inaczej
    niż w rzeczywistości;)

    > To pomnóżmy przez dwa;)

    > Mnie w sumie też
    > Ale że ma sprawność pow 100% to moze warto się zaintereować;)

    Jakby porównywać normę z materiałami marketingowymi to może mieć sens,
    ale że jedno i drugie pokazuje jakieś rzeczy z kosmosu to raczej ciężko
    to przytaczać jako argumenty;)