  • Data: 2017-03-13 17:18:45
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 16:17:08 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    > wentylacyjnej. Może tak być czy jakieś wymagania uniemożliwiają takie
    > użycie? Oczywiście dany kanał kominowy byłby zatkany na dachu.

    Pomysł dobry, tylko jak ze szczelnością i czystością tego przewodu?
    Czy nie czai się tam coś plugawego?
    Może by rurę wsadzić w środek jako wkład?

    > Co sądzicie? Bo wtedy, to nawet zaczyna to całkiem sensownie wyglądać,
    > bo wszędzie mam podwieszane sufity, więc rury tam można schować, z

    A jakie wymiary mają te kominy?

    > Przy okazji, Siwicki za swój rekuperator (w zasadzie wymiennik) chce
    > obecnie 1800 zł. Warto?

    To by trza zaizolować, zaczujnikować, zawentylatorować, więc cena końcowa
    może nie być już za ciekawa. Chyba lepiej kupić jakiegoś gotowca z półki.

    L.