  • Data: 2017-03-14 23:35:47
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    > Znowu balsam dla moich oczu. To ile set metrow kwadratowych masz do przekopania i
    ile bedzie siatka kosztowala? Moze nie odpisuj bo jak przeczytam to pancerna stal
    bede oczami przepalal.

    E tam balsam. Masz jakis kompleks i tyle. Bez sensu sie tym podniecac.
    Mozna przeciez zalac asfaltem i miec parkingowy klimat przed domem jak
    wiekszosc osiedli w tym kraju. Tylko, ze ja tak nie chce, wiec sobie
    pokopie. Widze to tak: moge siedziec po pracy i jak dzieciol klikac
    pilotem ogladajac reklamy, albo pobyc na powietrzu. Przeciez nie musze
    tego robic. Co mozna powiedziec o tych co biegaja bo lubia? Ja nie lubie
    i nie biegam. Nie podnieca tez mnie zapalczywa jazda rowerem
    kilkadziesiat kilometrow dziennie, bo ten etap jakby mam juz za soba.
    Zwiedzilem rowerem z domu kawal Mazur i starczy. Bylo fajnie, ale zeby
    piac do tego jeszcze dzis, to ja nie z tych. Moze nie rozumiesz, ale
    grzebanie przy domu niektorym daje sporo satysfakcji. Wiec tego lata
    sobie pokopie. A jak nie pokopie to swiat sie nie zawali. Nic nie musze
    i tak do tego podchodze.
    A metrow bedzie no nie wiem. Kilkaset docelowo. Ile bedzie kosztowala
    siatka? Narazie tez nie wiem. Moze kilka flaszek Jim Beam'a. Ale cos
    trzeba robic. Przy mojej pracy z checia zajmuje sie debilnym koszeniem
    trawy. Pierdze sobie sam ta kosiarka i o niczym nie mysle. Taki rodzaj
    odpoczynku psychicznego. Nie, ze to jakies super zajecie, ale latem
    narty stoja w kotlowni a i na kajak czy narty wodne te 250 w jedna
    strone musze zrobic. No tak by to bylo. Czy mi sie zechce kopac to dzis
    pewny nie jestem.

    Pozdro.. TK