  • Data: 2017-03-14 10:44:07
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-13 o 17:18, Lisciasty pisze:

    > Pomysł dobry, tylko jak ze szczelnością i czystością tego przewodu?
    > Czy nie czai się tam coś plugawego?
    > Może by rurę wsadzić w środek jako wkład?

    > A jakie wymiary mają te kominy?

    > To by trza zaizolować, zaczujnikować, zawentylatorować, więc cena końcowa
    > może nie być już za ciekawa. Chyba lepiej kupić jakiegoś gotowca z półki.

    Zawentylatorować - tak.
    Ale czy koniecznie potrzebuję stado jakichś czujników, to już szczerze
    mówiąc przekonany nie jestem. Idąc budżetowo, myślę, że w zupełności by
    mi wystarczyła kombinacja typu rura
    wlotowa-filtry-wentylator-wymiennik-instalacja i z powrotem
    instalacja-filtry-wymiennik-wentylator-rura wylotowa. I do tego jakiś
    prosty sterownik prędkości do tych wentylatorów.
    No ale ja się na wentylacji nie znam, więc może popełniam tu jakieś
    podstawowe błędy "projektowe"?
    Nie potrzebuję jakiejś super automatyki. Jak znam życie ustawie sobie
    jakimś przełączniczkiem raz tą prędkość wentylacji i tak będzie cały
    czas i tylko co jakiś czas będę pewnie filtry wymieniał.

    Pzdr
    --
    /__/_* /