    From: Robert G <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Droga dojazdowa do posesji
    Date: Tue, 10 Jul 2012 15:38:23 +0200

    Użytkownik wolim napisał:
    > A najlepiej w piśmie do wójta napisać, że w przypadku braku rozpatrzenia
    > sprawy w terminie 30 dni (zgodnie z KPA), złożona zostanie Skarga na
    > działalność wójta.

    Nieee. no na ostrzu noża to ja nie chcę tej sprawy stawiać... już i tak
    za dużo dymu tu porobiłem w innych sprawach, ale jak prawo jest
    lekceważone, a interesiki koleżeńskie są załatwiane ze szkodą dla ogółu
    i mnie bezpośrednio, to ja patrzeć na takie coś nie mam zamiaru. Nie
    chcę nowej wojny rozpoczynać, bo na wszystkich frontach wojować się nie
    da hehe.
    Jak znajdę czas, to się przejadę do gminy i z wójtem pogadam - może da
    radę coś załatwić, a jak nie... to droga nie jest w tragicznym w końcu
    stanie i jeszcze jakiś czas damy radę. Oni z tymi drogami robią, co im
    się rzewnie podoba... niestety.

    pozdrawiam
    Robert G.