  • Data: 2013-05-07 19:55:45
    Temat: Re: Drut do winorośli
    Od: HGW <h...@h...abuse> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-07 17:44, Jacek pisze:
    > Kolega kupił kilkadziesiąt sadzonek winorośli i zakłada "winnicę".
    > Chce puścić wzdłuż rzędów druty, po których poprowadzi rośliny.
    > Czy ktoś nam doradzi, jaki drut wybrać? Ocynkowany będzie lepszy, czy
    > powlekany? Jakiej średnicy?

    Ciekawym w jakim rejonie Polski? Na jakiejś górce czy na płaskim?

    Drut to pikuś, ja bym wziął ten tańszy i cieńszy ale to Wasz wybór, choć
    ocynkowany dłużej wytrzyma przycinanie pędów, zwróćcie jednak uwagę na
    słupki i odciągi. Bez odciągów z czasem będzie klops, wielu się o tym
    przekonało niestety po czasie :)