  • Data: 2011-06-19 10:38:14
    Temat: Re: Drzewem w sasiada
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik skryba ogrodowy napisał:
    > To nie jest nic losowego. To działanie bezmyślne tego,
    > kto dokonał nasadzenia drzewa, które z upływem lat zgodnie
    > z naturą wyrośnie do takich rozmiatów, że może stać się zagrożeniem.

    Hmmm... ciekawie rozumujesz i trudno mi się z Tobą zgodzić.
    W takim razie powinniśmy być pozabezpieczanie na każdą ewentualność w
    każdej sytuacji, bo jest _ZAWSZE_ cień szansy, że coś tam się może
    wydarzyć. A to jest fizycznie niewykonalne i kompletnie absurdalne.

    Sytuacje losowe zdarzają się losowo i ich przewidzenie to raczej
    wróżenie, niż przejaw zdrowego rozsądku. Drzewo może być samosiejką i
    być całkowicie zdrowe i mocne, ale pod wpływem skrajnie silnego wiatru,
    może ulec zniszczeniu - tego się nie da przewidzieć i w takim razie
    należałoby wszystkie drzewa na planecie Ziemia powycinać, bo może je
    wiatr powyrywać... wg Ciebie...? ;-)

    pozdr
    Robert G