  • Data: 2009-03-09 22:16:04
    Temat: Re: Drzewo na dach z tartaku czy z lasu?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kolega" <m...@o...pl> wrote:

    > Chce w małopolsce kupić drzewo na dach
    > chciałem w tartakach ale leśnicy mówią że ci w tartakach oszukują i kroją
    > z podsuchów. Mam też możliwość kupienia normalnie legalnie drzewa w lesie
    > i zawiezienia do tartaku do cięcia, ale czy to lepsze rozwianie ?

    Witam,
    Mój tata tak zrobił jakieś 15 lat temu. Wybrał rosnące drzewa w lesie,
    zawiózł do tartaku, gdzie to przetarli (oczywiście był przy tym i patrzył im
    na traki :)) Drewna, które kupił za tę samą kwotę, co kosztowałaby więźba,
    wystarczyło na więźbę, deskowanie dachu, podłogę na strychu i jeszcze
    mnóstwo szalowania. Naciął się tylko na jednym drzewie, w którym była
    dziupla.
    Mój wujek, który kupuje setki metrów drewna rocznie, kupuje tylko w lesie.

    --
    Bartek