  • Data: 2009-03-10 14:04:41
    Temat: Re: Drzewo na dach z tartaku czy z lasu?
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bartek napisał:

    > Witam,
    > Mój tata tak zrobił jakieś 15 lat temu. Wybrał rosnące drzewa w lesie,
    > zawiózł do tartaku, gdzie to przetarli (oczywiście był przy tym i patrzył im
    > na traki :)) Drewna, które kupił za tę samą kwotę, co kosztowałaby więźba,
    > wystarczyło na więźbę, deskowanie dachu, podłogę na strychu i jeszcze
    > mnóstwo szalowania. Naciął się tylko na jednym drzewie, w którym była
    > dziupla.
    > Mój wujek, który kupuje setki metrów drewna rocznie, kupuje tylko w lesie.

    Witam
    musisz przeliczyć, wydajność ze 30-40%, koszt transportu drewna do
    tartaku, przetarcie, transport do Ciebie. Może wyjdą Ci kantówki takie
    jak chcesz, może trochę calówki i łat. I oczywiście w lasach też ci mogą
    sprzedać zalegające jesienne drewno :). Lasy też mają ciśnienie żeby
    sprzedać.

    pzdr.
    rafał