  • Data: 2009-01-22 22:28:41
    Temat: Re: Drzwi pcv opinie
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:glap3b$ush$1@news.dialog.net.pl...

    > Ja się nie znam, to stolarz tak mówił i chyba gdzieś to wyczytałem w
    > internecie, fakt że sosna to miekie drzewo i trzeba bardzo uważać.

    Mam w rodzinie stolarza z pokolenia na pokolenie, taki co po kosciolach
    konfesjonaly robi. Zrobil sobie drzwi wejsciowe debowe z litego debu, ktory
    sam obrabial. Drzwi na dole po zdaje sie pieciu latach zaczely sie wypaczac.
    Material byl sezonowany, suszony, no wszystko zgodnie ze sztuka. Zabraklo
    tylko tego klejenia naprzemian slojow i taki byl efekt. Niestety nawet
    bardzo dobry stolarz nie jest w stanie zrobic dobrych drzwi wejsciowych sam
    od podstaw, jezeli nie kupi gotowego klejonego surowca no chyba, ze jakims
    cudem potrafi to trwale skleic domowym sposobem. Tak wiec moglem miec drzwi
    debowe bardzo tanio i bardzo nietrwale.

    > No przy takiej cenie to się nie dziwię że tak mała różnica :)

    Takie drzwi sobie umanilem, to teraz trzeba placic. :-) Chodzi o dosc duze
    doswietla boczne z obu stron, podnoszace znacznie cene calosci. :-(

    Na pewno beda sluzyly Ci dlugo.

    Pozdro.. TK