  • Data: 2010-09-21 22:07:25
    Temat: Re: Drzwi z dobrą izolacją termiczną
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mieszkam w ponad stuletniej poniemieckiej kamienicy gdzie klatka schodowa
    > jest nieogrzewana. W efekcie - zimą - mieszkanie strasznie mi się wychładza
    > przez przedpokój (drzwi wejściowe). Nastał więc czas kiedy trzeba je
    > wymienić.

    w tym przypadku bierz pod uwagę raczej drzwi zewnętrzne niż
    wewnątrzlokalowe
    a uwagę zwracaj na współczynnik przenikalności ciepła, im mniejszy tym
    lepiej...
    co do producenta to ci nie doradzę, ale jak to stuletnia kamienica, to
    raczej pasowałyby jakieś stylowe drewniane, ... i nie wiem, czy
    konserwator zabytków nie miałby tu czegoś do powiedzenia,

    pozdrawiam
    s_13