    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Dylemat kosiarkowy
    Date: Mon, 13 Sep 2010 16:55:18 +0200

    news:1lw5rew9k3n44$.86ga7jggo7ch.dlg@40tude.net...

    > Popatrzę, jaka jest nasza, chyba Husqvarna za 1000 zł z groszami, bo nawet
    > nie wiem dokladnie co to - od 5 lat pracuje na swoje utrzymanie bez
    > zarzutu, kosząc jakieś pół ha przy domu plus 200 m drogi gruntowej po obu
    > stronach, bez roztkliwiania się nad nią. Model podam wieczorem.

    Ha!!! Tobie przydałaby się ADELA:
    http://www.hortmasz.com.pl/specjalistyczne.php4
    albo taka:
    http://www.i-ogrod.pl/kosiarka-funkcje-samojezdna-ty
    lko-teraz-najnizsza-cena-p-31.html
    Każda z dodanych funkcji to sposób albo na oszczędność albo na dodatkowe
    pieniądze.
    http://www.ikosiarki.pl/Specjalistyczne_c44.html
    Terra Vari - liza"
    http://www.ogrod.ig.pl/product_info.php/products_id/