    From: Panslavista <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Dynia gigant :-)
    Date: Fri, 28 Aug 2009 10:32:47 +0200

    On Fri, 28 Aug 2009 09:05:17 +0200, Barbara Miącz wrote:

    > Gdyby nawet była jadalna to z dodatkami będzie około 1 tony
    > do przerobienia :-)
    > Już go widzę jak szaleje po sieci i kupuje szatkownice, kotły,
    > parniki... :-)
    >
    > Pozdrawiam, Barbara

    E tam, tone mogę przerobić i teraz, tymi naczyniami, które mam do
    dyspozycji. Szatkownicę też mam - z nozami do kapusty, ale oryginalne
    noże do okopowych jeszcze mam. Można było dla bydła ziemniaki czy
    buraki na zrębki szatkować, aby krowy się nie podławiły.
    Nic nie stoi na przeszkodzie zrobić zrębki z miąższu przed gotowaniem,
    najwięcej roboty z obieraniem... Ale tyle tu pań - zaprosiłbym do
    wspólnej a nawet roboty po pracy i każda wzięa by sobie częsć
    przetworów...

    Zamańczywa pierpiektywa... :-))))))))))))))))))))))))