  • Data: 2014-10-29 11:14:24
    Temat: Re: Dyskusja nad projektem Rubinowa 3.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1v7gzt4w6iidx$....@m...org...

    > Ale w tych gotowych też bym musiał nanieść zmiany, bo mają co prawda układ
    > jaki mi odpowiada, ale fefnaśćie zakrętów na ścianach zewnętrznych i
    > wewnętrznych, mnie wystarczą cztery proste ściany, zbyt wielkie lub zbyt
    > małe okna, za mały taras, itd.

    No właśnie :-)

    > Nie twierdzę że takich konkretnie zbabolonych nie ma (bo jest ich
    > większość), tylko że są też te dobre projekty i tych trzeba się naszukać,
    > ale da się je znaleźć przy odrobinie szczęścia.

    Wierzę na słowo :-)
    Dobra, statystyka jest po Twojej stronie. Skoro ciągle powstają nowe
    projekty to czasem musi się komuś przypadkiem coś dobrze narysować :-) bo
    ilość kombinacji jest w pewnym zakresie skończona.

    Tyle, że nawet jak na pierwszy rzut oka układ pomieszczeń jest ok. to się
    zwykle okazuje że coś jest nie tak z instalacjami. Np. kanalizacja fi 50
    schowana w 4cm wylewce w dodatku ma być ze spadkiem :-)

    Pozdrawiam
    Ergie