    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dzieci ranne w wybuchu kominka
    Date: Thu, 09 Feb 2012 10:00:56 +0100

    Dnia 09-02-2012 o 09:39:55 RobertP. <r...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Tylko jak to zweryfikować? Uprawnienia? Jeśli będą działać tak jak w
    > przypadku elektryków to ja dziękuję. Sporo dyskusji było na tej grupie
    > na temat własnoręcznego robienia instalacji elektrycznej, włącznie z
    > retorycznymi pytaniami o chęć zabicia własnej rodziny. Problem polega na
    > tym, że Ci z uprawnieniami niekoniecznie robią lepiej i często włosy na
    > głowie się jeżą kiedy się widzi ich "twórczość".
    Proste, niech ci zrobi projekt instalacji :)
    I trzeba sprawdzić czy są policzone straty ciepła, zaprojektowane
    zabezpieczenia itd.
    Większość się na tym wyłoży bo robią na oko.
    Poza tym sądzę że te instalacje które wybuchły to były samoróby.
    Robione przez ludzi którzy o tym nie mają zupełnie pojęcia.

    --
    Pozdr
    JanuszK