  • Data: 2012-02-09 09:58:53
    Temat: Re: Dzieci ranne w wybuchu kominka
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 4CX250 napisał:

> [...]
    > niechlujstwo, marnotrastwo materiału i brak jakiejkolwiek wiedzy i
    > wyobrażenia.
    > Wobraźcie sobie że na poddaszu ponawiercali w płycie GK otwory i
    > zamontowali w nich halogeny 12V. Niby ok ale jak stanąłem pod takim
    > oczkiem to mi dziwnie wiało po głowie.
    > Mówię koledze że coś nie tak. Wyciągnąłem oczko o co zobaczyłem? Szok!
    > Aby zmieścić halogen została rozerwana membrana paroizolacyjna i
    > odsunięta na boki wełna. To jeszcze pikuś! Halogeny w wielu miejscach
    > niemal dotykają do drewnianej konstrukcji więźby. I to zrobili elektrycy

    Po czym wnosisz, że mieli uprawnienia budowlane ?

    > Aby jeszcze dołożyć do ognia dopiszę że przyjeżdżali na fuchę samochodem
    > służbowym i wszystko robili służbowym sprzętem. Znajomy chciał
    > zorganizować prąd od sąsiada to go wyśmiali. Wyciągnęli przedłużacz i na
    > dziko wpięli się w miejsce przeznaczone do instalacji licznika którego
    > jeszcze nie było.

    To jest akurat złodziejstwo.

    > Te wszystkie uprawnienia, pozwolenia to tylko służą cwaniakom i
    > nierobom. W niczym nie poprawia to bezpieczeństwa.

    Generalizujesz i niekoniecznie masz rację.

    Gaz jak wybuchał tak
    > nadal wybucha, prąd jak zabijał tak nadal zabija i jest przyczyną
    > pożarów. Tu nie kolejne prawa i ograniczenia i pozwolenia lecz porządna
    > edukacja jest potrzebna w tym kraju. A zacząć należy od kursów na prawo
    > jazdy :)

    Tu się zgadzam.

    Rząd gdyby tal naprawdę robił w imię naszego dobra i interesu
    > społecznego jak to ciągle przy kolejnych uchwalanych prawach się chwali,
    > to nie oglądalibyśmy szopek z refundacjami leków i finansowaniem
    > państwowego leczenia. Tu tylko o kasę chodzi a nie o nasze dobro.

    Każdy rząd chce naszego dobra, dlatego nasze dobro trzeba przed rządem
    ukrywać :)

    pozdrawiam
    rafał