  • Data: 2009-03-26 17:38:33
    Temat: Re: ELEKTRYCY ! - podpowiedzcie :) Różnicówka a kotłownia
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Sebcio" napisał:
    > Może na przykład brak symetrii dzielnika w wyniku różnicy pojemności
    > pomiędzy kondensatorami ? Proszę, nie proś mnie o lekcje z
    > elektrotechniki... ;)

    bredzisz, w prawidłowej instalacji urządzenie jest odseparowane od PE i
    tylko uszkodzenie jest w stanie spowodować przepływ prądu do uziemienia i
    wtedy powinna zadziałąć różnicówka (bo ona od tego jest) albo zakłucenia
    indukowane od promieniowania elektromagnetycznego, ale ona różnicówki nie
    wyzwolą (czytaj zasadę jej działania)