eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieELEKTRYCY ! - podpowiedzcie :) Różnicówka a kotłownia › Re: ELEKTRYCY ! - podpowiedzcie :) Różnicówka a kotłownia
  • Data: 2009-03-26 19:48:49
    Temat: Re: ELEKTRYCY ! - podpowiedzcie :) Różnicówka a kotłownia
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel pisze:

    > bredzisz, w prawidłowej instalacji urządzenie jest odseparowane od PE i
    > tylko uszkodzenie jest w stanie spowodować przepływ prądu do uziemienia
    > i wtedy powinna zadziałąć różnicówka (bo ona od tego jest) albo
    > zakłucenia indukowane od promieniowania elektromagnetycznego, ale ona
    > różnicówki nie wyzwolą (czytaj zasadę jej działania)

    Musisz sie wypowiadac o czyms o czym nie masz pojecia? Czy sprawia ci
    przyjemnosc robienie z siebie idioty?
    Juz ci pisalem, ze kazdy zasilacz do PC ma polaczenie z PE przez filtr.
    Np. tu masz przykladowy shcemat zasilacza ATX:
    http://images.electronicsinfoline.com/View/Photo/100
    01/Atx_power~0.gif

    Co wiecej, kazdy sprzet elektroniczny jest w jakis sposob z PE polaczony
    - masa ukladu jest np. na obudowie, ktora ze wzgledow bezpieczenstwa
    polaczona jest z PE.