  • Data: 2010-08-23 10:07:14
    Temat: Re: Echo w mieszkaniu pomimo wyposażenia
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niezupełnie.
    Na jednej ścianie jest cala w meblach POPa z BRW, na przeciwnej jest
    sofa i po jej obu stronach regały z książkami, a na oknie mam dośc
    gęste firanki i rolety, natomiast po przeciwnej jest aneks kuchenny
    ale też z szafkami i całą resztą która jest w kuchni (lodowka,
    kuchenka).

    Najbardziej to trafia mnie złość, delikatnie mówiąc, jak słyszę
    wszystko co robią sąsiedzi u góry. Dzisiaj robiła pranie, to na dole u
    mnie było wszystko słychać.
    ja byłem pewny, że po wprowadzeniu mebli to jakoś ucichnie, ale chyba
    się pomyliłem. Przecież strop jest dość gruby i wydaje mi się że nie
    powinno być tak słychać odgłosów więc jakim cudem się rozmowy
    roznoszą? Tak samo jak są meble to powinnien pogłos zniknąć, a tu nie!

    Za bardzo nie mam porównania i nie wiem jak to jest u innych. Przecież
    są gorsze budynki, w których ściany są grubosci cegły i jakoś ludzie
    sobie z tym radzą, z tym że nie wiem czy się do tego przyzwyczaili,
    czy jakoś zaradzili temu? Dla jasności mój blok jest z wielkiej płyty,
    ale nie jest to tzw. Leningrad.