  • Data: 2010-08-23 09:44:57
    Temat: Re: Echo w mieszkaniu pomimo wyposażenia
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sie, 11:13, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > mam to samo i mam juz firany, kwiatki duże w donicach w salonie, obrazki na
    > ścianie itd i nadal jest straszny pogłos, a do tego salon działa jak
    > wzmacniacz ( na poddaszu słychac szept z salonu)

    Niech zgadne.
    Masz pokoj w stylu modern journal?
    Taki z jedna sofa, telewizorem i jakas komodą pod sciana?

    Niestety takie proste i ubogie w elementy odbijajace dzwieki pod
    roznymi katami pomieszczenia beda tak mialy.
    Rozwiazanie to albo dolozenie mebli (biblioteczka z ksiazkami nie
    zagraci wizualnie calosci a dosyc dobrze "pokrzywi" akustyke ze poglos
    zniknie) albo wytlumienie scian (siakiś korek, czy sikusne tapety na
    scianach).

    --
    Lukasz Sczygiel