  • Data: 2009-12-22 11:33:22
    Temat: Re: Ekogroszek o kilku latach
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest (był) to jeden z kolejnych marketingowych sposobów na wyciągnięcie
    > kasy
    > od ludzi pod pozorem oszczędności, ekologii i wygody. Ja kocioł na
    > eko-groszek
    > w kotłowni już zastałem więc nie boli mnie tak bardzo, że nabyłem go z
    > głupoty
    > własnej.

    Zgadzam się, kotły na ekogroszek to jak odgrzewany kotlet. Anglicy palili
    tym w latach 50-tych czyli cofamy się o 50 lat do tyłu i mamy syf w domu,
    pył we włosach i nosie oraz kupe roboty z popiołem jak za starych dobrych
    czasów naszych dziadków. Nie polecam ale jak kto lubi tradycję to nie
    bronię - w sumie fajnie jest samemu sobie palić w piecu :)