  • Data: 2009-12-22 22:46:42
    Temat: Re: Ekogroszek o kilku latach
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Gru, 15:26, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    > Czytaj uważnie a nie na swój użytek. Dotyczyło piasku.
    > Po drugie gościu wiedział co mu grozi skoro bez słowa w podskokach zawiózł piach
    > spowrotem i przywiózł suchy.

    Wlasciwie to niby czemu mieliby tak oszukiwac - przeciez nie masz wagi
    na miejscu. Po co cala procedura lania wody, skoro poprostu mogli Ci
    przywiezc 10t, a skasowac za 15t ? Przy okazji nic bys nie podejrzewal
    bo piasek bylby suchy :) Mokry piasek nie zwiekszy za bardzo swojej
    objetosci wiec "na oko" wyglada tak samo jak i suchy.. To chyba jakas
    Twoja teoria spiskowa :)

    U mnie cale szczescie piasek kupuje sie na auta, nie tony ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.