  • Data: 2010-01-07 18:38:53
    Temat: Re: Ekspres do kawy cisnieniowy, bez pompy
    Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:hi2s05$9b6$1@news.onet.pl...

    > Guzik cię to obchodzi.
    > Ale dokładnie tak by było (kawa z pary) gdyby ekspres tak działał jak
    > piszesz.
    > No chyba, że byłby bojler w którym para daje ciśnienie 15 bar, potem zawór
    > puszcza wodę przez kawę i masz ekspres cisnieniowy bez pompy. Ale misiu
    > pysiu takich urządzeń nie ma.

    Poraża mnie twoje ograniczenie. To, że czegoś nie potrafisz sobie wyobrazić,
    nie znaczy, że tego nie ma.

    > Nazewnictwo. Ekspres bez pompy który wytwarza kawę tylko na zasadzie
    > ciśnienia pary nie jest ekspresem cisnieniowym, tylko KAWIARKĄ.

    A wracając do nazewnictwa:
    http://www.sjp.pl/kawiarka
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kawiarka

    Ale dalej wzoruj się na słownictwie ze skąpca i onetu to nawet jak już
    podstawówkę skończyłeś, to z maturą kiepko być może.

    Pozdrawiam
    FJ