    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Date: Mon, 20 Jan 2014 18:47:22 -0600

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lbjqf9$ef5$1@node1.news.atman.pl...

    > "Pszemol" lbeean$h0t$...@d...me

    > Tu jest dużo informacji -- zatem o co pytasz?
    > Czy o to, że telefon był zakupiony na firmę?

    Tak, o to pytam, a pośrednio o możliwość zwrotu z powodu niezadowolenia.

    > Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl
    > nie zdawał sobie z tego sprawy.

    Ale drastycznie rzucał się ten fakt cieniem na Twoje opcje...

    > 100 pln to wg Ciebie nieistotny drobiazg?
    > Więc daj mi 100 pln. :)

    Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane.
    Nie jest to istotne dla Ciebie.

    > Nie wiem, ale co to ma do rzeczy? Przecież nie kwestionuję
    > komplikacji kodu, lecz jego uporczywe niedostarczanie mnie
    > i podawanie mi wykrętnych odpopwiedzi.

    No właśnie nie wiem po co narzekasz na to, że hasło nie jest generowane
    tylko powielane, że sklada się tylko z dwu wyrazów i kropki - co to ma do
    rzeczy?
    Sam widzisz, że piszesz dużo niepotrzebnych rzeczy :-)

    > Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.

    Dlaczego wiedząc o tym, wybrałeś Monstera?
    Sam sobie zrobiłeś krzywdę?

    > Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo,
    > co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo.

    Błąd w konfiguracji APN dotyczy tylko dziadoskich, tanich telefonów.
    Taki iPhone np. pod systemem iOS sam sobie to ustawia... nie ma problemu.

    > W Electro.pl bym kupił? Czytając relacje -- można uznać,
    > że ten sklep przysłałby mi iPhona z potłuczonym ekranem. :)

    Ale dlaczego miałbyś go kupować akurat w Electro skoro miałbyś do
    wyboru taką samą cenę w mieście, bez kosztów wysyłki?

    > Monster to nie marka.
    > W obecności kuriera włączyłbym telefon i sprawdziłbym, czy nie ma takiej
    > plamki?

    Nie wiem za bardzo która firma kurierska zezwala kurierom na czekanie
    na tak szczegółową i drobiazgową inspekcję przesyłki...
    Zwykle inspekcja z którą ja się spotkałem polega na inspekcji czy produkt
    nie uległ zniszczeniu w czasie transportu (niepogniecione opakowanie, itp).

    > Żółte plamy pojawiają się na wyświetlaczach tego typu po jakimś czasie
    > używania.
    > Widziałem takie plamy na wyświetlaczach innych smartfonów -- tyle tylko,
    > że na
    > tych innych plamy pojawiły się po paru latach używania.

    To Twoja ekspertyza bo jesteś czołowym ekspertem w tej dziedzinie?

    > IMO Electro.pl wygrzebuje ze śmietnika to, co następnie sprzedaje.

    Nieuczciwie oskarżasz sklep bez dowodów na podstawie swoich domniemywań.

    > Nie wiesz, co to sanatorium?

    Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z telefonu...
    Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich długoletnich
    problemach z uszami i znowu nie wiadomo dlaczego oskarżasz o to sklep?

    > Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu
    > aptekach. ;)

    Ale co to ma do rzeczy? Masz słowotok.

    > Sklep sprzedał to coś.

    Sprzedał Ci magnezy z witaminą B6? Skup się na temacie...

    > Życzę Ci zatem ogłuchnięcia i oślepnięcia choćby na jeden
    > dzień -- zobaczysz wówczas, jak fajnie jest, gdy Ci nikt
    > nie może przeszkodzić. ;)

    W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz??
    Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie
    ucha krótkotrwałym użytkowaniem... Zlituj się, komu tu mydlisz oczy?

    Kupiłeś szmatławej firmy telefon, bez prawa przetestowania/zwrotu
    (jako firma) i teraz telefon Ci się nie podoba. Zamiast jak uczciwy człowiek
    ponieść zasłużone straty i koszty potraktować jako lekcję życia Ty próbujesz
    zwalić swoje problemy na sklep który tego telefonu nie wyprodukował...

    Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami:
    a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?)
    albo jakaś żółta plamka, albo jakieś problemy z uszami które masz od 20
    lat...

    Człowieku! Zlituj się! Naprawdę jesteś dla wszystkich przeźroczysty.