  • Data: 2014-01-22 05:25:56
    Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" lbna9e$oh3$...@d...me

    > Jakoś mi ciężko w to uwierzyć...

    Gdy Opineo zamieszczał odpowiedź sklepu na swej stronie,
    słał do mnie m@il -- żaden z tych m@ili nie zaginął. Ani
    wtedy, gdy byłem w sanatorium, ani wtedy, gdy byłem w szpitalu,
    ani inne.

    Inni ludzie także nie narzekają na ginięcie listów, chyba, że w spamie. :)

    > Żeby wszyscy go widzieli?

    Wszycy, czyli ja, Electro,pl i Opineo.

    > Coś tu śmierdzi...

    U mnie nie ma smrodu -- to zasługa m@ili...
    Gdy puścisz bąka -- u mnie nie śmierdzi. :)

    > Pieluchę też Ci sklep musi zmienić jaką w Auchanie kupisz?

    Rozumiem, że widzimy świat poprzez pryzmat nas samych,
    ale uwierz mi -- nawet jeśli Ty używasz pieluch, to
    nie znaczy, że inni także używają...

    mylisz.

    > Cytuję:
    > "przez wiele lat prawe ucho stopniowo głuchło
    > i w roku 2008 było głuche (wiem to na pewno) jak przysłowiowy pień,
    > natomiast w 2009 nieźle słyszało tak, jak ucho uszkodzone hałasem.
    > W 2008 roku w lewym uchu urwał się stopper (tłumik) przez co niemal
    > wcale nie słyszałem. Urwany stopper został usunięty z lewego ucha
    > przez lekarza dyżurnego (laryngologa) w Białymstoku..."

    > Z kim Cię mylę? Może jakiegoś lekarstwa nie zażyłeś i znowu piszesz bzdury?

    Z kimś, kto w sanatorium doznał urazu prawego ucha.
    Ja doznałem w sanatorium urazu lewego ucha.

    > Gdzie Electro jest winny za to że Monster jest dziadowskim telefonem?
    > Czy to wina Tesco że sprzedaje 4 rodzaje papieru toaletowego i ten

    Akurat Tesco ma doskonały papier toaletowy.
    [nic dziwnego, skoro wszystko tam jest do dupy]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'