-
Data: 2014-01-22 03:26:49
Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:lbkogq$9u8$1@node2.news.atman.pl...
>> Tak, o to pytam, a pośrednio o możliwość zwrotu z powodu niezadowolenia.
>
>>> Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl
>>> nie zdawał sobie z tego sprawy.
>
>> Ale drastycznie rzucał się ten fakt cieniem na Twoje opcje...
>
> Nie rozumiem, o jakie cienie Ci chodzi.
> Piszesz do siebie, czy do mnie?
> Ja Twoich myśli nie znam.
A ja myślę, że doskonale rozumiesz.
>> Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane.
>> Nie jest to istotne dla Ciebie.
>
> Jest istotne -- nie był generowany, Electro.pl
> mógł wysłać go do mnie za pośrednictwem Opineo,
> skoro nie potrafił wysłać bezpośrednio do mnie.
Skąd Ty możesz wiedzieć co sklep mógł a czego nie mógł?
Pracujesz tam? Znasz wszystkie ich zasaday?
> Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile:
>
> -- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem
> -- i jeden z informacją o możliwości wymiany telefonu w sklepie
Jakoś mi ciężko w to uwierzyć...
> BTW -- do tej pory sklep nie zgodził się na wymianę telefonu
> w sklepie na zasadzie -- przysyłają mi nowy i zabierają stary.
> (lub choćby przysyłają zastępczy na czas ,,diagnozowania'')
A obiecywał Ci coś takiego?
Nie masz starego telefonu aby przetrzymać te kilkanaście dni?
Czy sztucznie robisz problem aby wywinąć się pretekstami od transakcji?
>> No właśnie nie wiem po co narzekasz na to, że hasło nie jest generowane
>> tylko powielane, że sklada się tylko z dwu wyrazów i kropki - co to ma do
>> rzeczy?
>> Sam widzisz, że piszesz dużo niepotrzebnych rzeczy :-)
>
> Nie -- niepotrzebnych nie piszę, ale Ty nie chcesz czytać.
> Nie był generowany, więc nie musiał być wysyłany na mój @dres,
> lecz mógł być wysłany za pośrednictwem Opineo.
Żeby wszyscy go widzieli?
I dlaczego sklep miałby posługiwać się inną
firmą w kontakcie z własnym klientem?
I dlaczego niby jeden email dochodzi a inny nie?
Coś tu śmierdzi...
>>> Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.
>
>> Dlaczego wiedząc o tym, wybrałeś Monstera?
>> Sam sobie zrobiłeś krzywdę?
Wymowna cisza ?
>>> Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo,
>>> co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo.
>
>> Błąd w konfiguracji APN dotyczy tylko dziadoskich, tanich telefonów.
>> Taki iPhone np. pod systemem iOS sam sobie to ustawia... nie ma problemu.
>
> Znów udajesz, że nie rozumiesz. :)
> Problemem nie jest błąd, ale reakcja sklepu.
Czy sklep jest odpowiedzialny za wsparcie pozakupowe?
Czy jak w sklepie kupisz telewizor Samsunga i nie będziesz umiał
sobie czegoś sam ustawić, to będziesz dzwonił do sklepu czy sam
szukał w instrukcji obsługi lub kontaktował przedstawiciela Samsunga?
Pieluchę też Ci sklep musi zmienić jaką w Auchanie kupisz?
>>> Nie wiesz, co to sanatorium?
>
>> Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z
>> telefonu...
>
> A cokolwiek wiesz, czy (jak Jerzy Andrzej Wojnar) nic nie wiesz?
Lepiej wytłumacz mi jak to się stało że doznałeś urazu ucha... :-)
Ze słuchawki wyskoczyła jakaś glizda i Cię ugryzła w ucho?
>> Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich
>> długoletnich
>> problemach z uszami i znowu nie wiadomo dlaczego oskarżasz o to sklep?
>
>
> Pokaż zatem, gdzie ja piszę o tych długoletnich problemach, bo chyba mnie
> z kimś mylisz.
Cytuję:
"przez wiele lat prawe ucho stopniowo głuchło
i w roku 2008 było głuche (wiem to na pewno) jak przysłowiowy pień,
natomiast w 2009 nieźle słyszało tak, jak ucho uszkodzone hałasem.
W 2008 roku w lewym uchu urwał się stopper (tłumik) przez co niemal
wcale nie słyszałem. Urwany stopper został usunięty z lewego ucha
przez lekarza dyżurnego (laryngologa) w Białymstoku..."
Z kim Cię mylę? Może jakiegoś lekarstwa nie zażyłeś i znowu piszesz bzdury?
>>>>> Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
>>>>> codziennie zjadam garść tabletek:
>
>>> Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu
>>> aptekach. ;)
>
>> Ale co to ma do rzeczy? Masz słowotok.
>
> A powinienem? Inni rozmawiając z Tobą mają?
> Ja jestem odporny na takich jak Ty. :)
> Ćwiczę swoja cierpliwość. :)
Powinieneś pisać krótko, składnie i do rzeczy...
Ty piszesz rozwlekle i robisz z tematu miód mydło i powidło.
>>>>> -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie
>>>>> -- zamienniki leku Betaserc 24 mg dwa razy dziennie
>>>>> -- zamienniki leku Biotropil 1200 mg dwa razy dziennie
>>>>> -- różne magnezy z witaminą B6
>
>>>>> bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się
>>>>> szumy, szmery gwizdy, szelesty itp. odgłosy) w obu uszach...
>
>>>>> Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład)
>>>>> coś, co przypomina łopotanie flagi na wietrze, ale jest
>>>>> bardzo ciche -- i słyszę to coraz ciszej.
>
>>>> Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ?
>
>>> Sklep sprzedał to coś.
>
>> Sprzedał Ci magnezy z witaminą B6? Skup się na temacie...
>
> Roztargniony jesteś. :) Sklep, zwany apteką sprzedał mi witaminy.
> Natomiast sklep Electro.pl sprzedał mi Monstera, który uszkodził
> mi ucho.
Po co więc tutaj, na grupie o telefonach GSM, piszesz o aptece?
Skup się!
>> W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz??
>
> Tak, dobrze. :)
Więc w czym problem? Myślałem że ogłuchłeś...
Odpowiesz na pytanie jak telefon spowodował Twoje ogłuchnięcie?
>> Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie
>> ucha krótkotrwałym użytkowaniem... Zlituj się, komu tu mydlisz oczy?
>
> Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak życzenie Ci ogłuchnięcia
> w ten sposób, :) skoro bezpodstawnie kwestionujesz moje słowa. :)
Opisz jak to się stało, będę miał być może podstawy...
Na razie nie wiemy czy z telefonu coś wyskoczyło i Cię w ucho ugryzło... :-)
>> Kupiłeś szmatławej firmy telefon, bez prawa przetestowania/zwrotu
>> (jako firma) i teraz telefon Ci się nie podoba. Zamiast jak uczciwy
>> człowiek
>> ponieść zasłużone straty i koszty potraktować jako lekcję życia Ty
>> próbujesz
>> zwalić swoje problemy na sklep który tego telefonu nie wyprodukował...
>
> Twoim zdaniem firmę można oszukać bezkarnie?
> Widzę, że masz pozostałości z głębokiej PRLi,
> gdzie firma państwowa trwoniła pieniądze. :)
Możesz mi powiedzieć w którym miejscu SKLEP Cię oszukał?
>> Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami:
>
> Ty na pewno mnie nie mylisz z kimś innym?
> Gdzie ja piszę o chęci anulowania?
No tu, gdzie domagasz się niedorzecznych usług, wiedząc że sklep ich nie
spełni.
Liczysz pewnie na to, że się Tobą zmęcza i oddadzą Ci pieniądze aby mieć
spokój.
>> a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?)
>> albo jakaś żółta plamka, albo jakieś problemy z uszami które masz od 20
>> lat...
>
>> Człowieku! Zlituj się! Naprawdę jesteś dla wszystkich przeźroczysty.
>
> PLONK. :) Pogadaj ze sobą. :) I tak mam Cię od dawna w czymś rodzaju KF.
> :)
Jasne, jasne... Piszesz od rzeczy, bez ładu i składu - kręcisz i mącisz.
Nie dziwota że potraktowali takiego matacza jak Cię potraktowali.
> Podobnie z Electro.pl -- kto chce, niech czyta i niech omija
> ten sklep z daleka, wiedząc o tym, że Opineo kłamie i buduje
> niezasłużoną reputację skandalicznie złym sklepom.
Gdzie Electro jest winny za to że Monster jest dziadowskim telefonem?
Czy to wina Tesco że sprzedaje 4 rodzaje papieru toaletowego i ten
najtańszy jest kiepski i nie warto go kupować? Pomyśl chwile...
To Ty musisz zastanowić się jak wydajesz swoje pieniędze i to Ty
musisz brać odpowiedzialność za swoje decyzje. Jak kupiłeś telefon
na firmę, aby sobie VAT odliczyć to straciłeś szansę zwrotu jaka
przysługuje końcowemu odbiorcy - sam dokonałeś wyboru...
A jeśli kupiłeś wadliwy telefon to czemu nie skontaktujesz się z
producentem?
Następne wpisy z tego wątku
- 22.01.14 05:25 Eneuel Leszek Ciszewski
- 24.01.14 16:24 r...@k...pl
- 24.01.14 19:20 Eneuel Leszek Ciszewski
- 25.01.14 16:15 Pszemol
- 30.01.14 14:45 Marek Dyjor
- 30.01.14 16:49 Eneuel Leszek Ciszewski
- 30.01.14 16:54 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
- Solution Manual Fluid Mechanics (3rd Ed., R. Hibbeler)
- Solution Manual Programming Massively Parallel Processors : A Hands-on Approach (4th Ed., Wen-mei Hwu, David Kirk, Izzat El Hajj)
- Solution Manual Design of Smart Power Grid Renewable Energy Systems (3rd Ed., Ali Keyhani)
- Solution Manual Numerical Methods in Physics with Python (2nd Ed., Alex Gezerlis)
- Prasa do oleju na użytek domowy
- Re: Jaka ceramika łazienkowa ?
- Re: Regulacja zaworu spustowego spluczki 3/6 l (kolo)
- Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
- jak dotrzeć do głowicy baterii
- Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
- Mleko w ekspresie
- Re: Solutions Manual Advanced Engineering Electromagnetics, 2nd Edition by Constantine A. Balanis
- Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
- BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-15 ...a po nocy, przychodzi dzień...
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-09-23 Inteligentne oświetlenie schodów
- 2024-09-22 Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-22 Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-11 ogłoszenie widziałem na słupie WN
- 2024-09-10 miałem zły sen
- 2024-09-09 Wilgotnosciomierz?
- 2024-09-08 co się rzuca w oczy w PL