-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
Subject: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Date: Tue, 21 Jan 2014 04:11:19 +0100
Organization: Aleuania-Pueruania
Lines: 174
Message-ID: <lbkogq$9u8$1@node2.news.atman.pl>
References: <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl> <lbeean$h0t$1@dont-email.me>
<lbjqf9$ef5$1@node1.news.atman.pl> <lbkg2v$sr1$1@dont-email.me>
Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1390273882 10184 83.151.39.26 (21 Jan 2014 03:11:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jan 2014 03:11:22 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1052750 pl.rec.dom:137113
[ ukryj nagłówki ]
"Pszemol" lbkg2v$sr1$...@d...me
>>>> Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru
>>>> jest bezpodstawny. Telefon został zakupiony w związku z prowadzoną
>>>> działalnością gospodarczą, zatem z mocy prawa klient nie miał możliwości
>>>> zwrotu towaru. Wobec powyższego podtrzymujemy stanowisko w sprawie.
>>> Czy to prawda?
>> Tu jest dużo informacji -- zatem o co pytasz?
>> Czy o to, że telefon był zakupiony na firmę?
> Tak, o to pytam, a pośrednio o możliwość zwrotu z powodu niezadowolenia.
>> Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl
>> nie zdawał sobie z tego sprawy.
> Ale drastycznie rzucał się ten fakt cieniem na Twoje opcje...
Nie rozumiem, o jakie cienie Ci chodzi.
Piszesz do siebie, czy do mnie?
Ja Twoich myśli nie znam.
> Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane.
> Nie jest to istotne dla Ciebie.
Jest istotne -- nie był generowany, Electro.pl
mógł wysłać go do mnie za pośrednictwem Opineo,
skoro nie potrafił wysłać bezpośrednio do mnie.
Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile:
-- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem
-- i jeden z informacją o możliwości wymiany telefonu w sklepie
BTW -- do tej pory sklep nie zgodził się na wymianę telefonu
w sklepie na zasadzie -- przysyłają mi nowy i zabierają stary.
(lub choćby przysyłają zastępczy na czas ,,diagnozowania'')
>>> Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia,
>>> ale gdybyś nie znał hasła, nie wiedział że składa się z dwu kropek i dwu
>>> słów to ile zajęłoby Ci czasu odgadnięcie takiego hasła?
>> Nie wiem, ale co to ma do rzeczy? Przecież nie kwestionuję
>> komplikacji kodu, lecz jego uporczywe niedostarczanie mnie
>> i podawanie mi wykrętnych odpopwiedzi.
> No właśnie nie wiem po co narzekasz na to, że hasło nie jest generowane
> tylko powielane, że sklada się tylko z dwu wyrazów i kropki - co to ma do rzeczy?
> Sam widzisz, że piszesz dużo niepotrzebnych rzeczy :-)
Nie -- niepotrzebnych nie piszę, ale Ty nie chcesz czytać.
Nie był generowany, więc nie musiał być wysyłany na mój @dres,
lecz mógł być wysłany za pośrednictwem Opineo.
>> Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.
> Dlaczego wiedząc o tym, wybrałeś Monstera?
> Sam sobie zrobiłeś krzywdę?
>> Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo,
>> co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo.
> Błąd w konfiguracji APN dotyczy tylko dziadoskich, tanich telefonów.
> Taki iPhone np. pod systemem iOS sam sobie to ustawia... nie ma problemu.
Znów udajesz, że nie rozumiesz. :)
Problemem nie jest błąd, ale reakcja sklepu.
>> Nie wiesz, co to sanatorium?
> Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z telefonu...
A cokolwiek wiesz, czy (jak Jerzy Andrzej Wojnar) nic nie wiesz?
> Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich długoletnich
> problemach z uszami i znowu nie wiadomo dlaczego oskarżasz o to sklep?
Pokaż zatem, gdzie ja piszę o tych długoletnich problemach, bo chyba mnie z kimś
mylisz.
>>>> Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
>>>> codziennie zjadam garść tabletek:
>> Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu aptekach. ;)
> Ale co to ma do rzeczy? Masz słowotok.
A powinienem? Inni rozmawiając z Tobą mają?
Ja jestem odporny na takich jak Ty. :)
Ćwiczę swoja cierpliwość. :)
>>>> -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie
>>>> -- zamienniki leku Betaserc 24 mg dwa razy dziennie
>>>> -- zamienniki leku Biotropil 1200 mg dwa razy dziennie
>>>> -- różne magnezy z witaminą B6
>>>> bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się
>>>> szumy, szmery gwizdy, szelesty itp. odgłosy) w obu uszach...
>>>> Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład)
>>>> coś, co przypomina łopotanie flagi na wietrze, ale jest
>>>> bardzo ciche -- i słyszę to coraz ciszej.
>>> Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ?
>> Sklep sprzedał to coś.
> Sprzedał Ci magnezy z witaminą B6? Skup się na temacie...
Roztargniony jesteś. :) Sklep, zwany apteką sprzedał mi witaminy.
Natomiast sklep Electro.pl sprzedał mi Monstera, który uszkodził
mi ucho.
> W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz??
Tak, dobrze. :)
> Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie
> ucha krótkotrwałym użytkowaniem... Zlituj się, komu tu mydlisz oczy?
Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak życzenie Ci ogłuchnięcia
w ten sposób, :) skoro bezpodstawnie kwestionujesz moje słowa. :)
> Kupiłeś szmatławej firmy telefon, bez prawa przetestowania/zwrotu
> (jako firma) i teraz telefon Ci się nie podoba. Zamiast jak uczciwy człowiek
> ponieść zasłużone straty i koszty potraktować jako lekcję życia Ty próbujesz
> zwalić swoje problemy na sklep który tego telefonu nie wyprodukował...
Twoim zdaniem firmę można oszukać bezkarnie?
Widzę, że masz pozostałości z głębokiej PRLi,
gdzie firma państwowa trwoniła pieniądze. :)
> Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami:
Ty na pewno mnie nie mylisz z kimś innym?
Gdzie ja piszę o chęci anulowania?
> a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?)
> albo jakaś żółta plamka, albo jakieś problemy z uszami które masz od 20 lat...
> Człowieku! Zlituj się! Naprawdę jesteś dla wszystkich przeźroczysty.
PLONK. :) Pogadaj ze sobą. :) I tak mam Cię od dawna w czymś rodzaju KF. :)
-=-
A innych przestrzegam przed Monsterem i jego zabójczym dźwiękiem.
Opis dokładniejszy jest na pl.rec.audio -- kto chce, niech zapozna
się z tym opisem, zamiast czytać Twoje głupoty usypiające uwagę.
Podobnie z Electro.pl -- kto chce, niech czyta i niech omija
ten sklep z daleka, wiedząc o tym, że Opineo kłamie i buduje
niezasłużoną reputację skandalicznie złym sklepom.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
Następne wpisy z tego wątku
- 22.01.14 03:26 Pszemol
- 22.01.14 05:25 Eneuel Leszek Ciszewski
- 24.01.14 16:24 r...@k...pl
- 24.01.14 19:20 Eneuel Leszek Ciszewski
- 25.01.14 16:15 Pszemol
- 30.01.14 14:45 Marek Dyjor
- 30.01.14 16:49 Eneuel Leszek Ciszewski
- 30.01.14 16:54 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
- Solution Manual Fluid Mechanics (3rd Ed., R. Hibbeler)
- Solution Manual Programming Massively Parallel Processors : A Hands-on Approach (4th Ed., Wen-mei Hwu, David Kirk, Izzat El Hajj)
- Solution Manual Design of Smart Power Grid Renewable Energy Systems (3rd Ed., Ali Keyhani)
- Solution Manual Numerical Methods in Physics with Python (2nd Ed., Alex Gezerlis)
- Prasa do oleju na użytek domowy
- Re: Jaka ceramika łazienkowa ?
- Re: Regulacja zaworu spustowego spluczki 3/6 l (kolo)
- Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
- jak dotrzeć do głowicy baterii
- Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
- Mleko w ekspresie
- Re: Solutions Manual Advanced Engineering Electromagnetics, 2nd Edition by Constantine A. Balanis
- Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
- BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-02 Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-24 Cicha noc...
- 2024-12-08 9. Raport Totaliztyczny: Sprawa moich pomysłów na pracę doktorską które przekazałem PW, a które sprzedano do WB
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-15 ...a po nocy, przychodzi dzień...
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-09-23 Inteligentne oświetlenie schodów