eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl Opineo Monster Pentagramu › Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Date: Tue, 21 Jan 2014 04:11:19 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 174
    Message-ID: <lbkogq$9u8$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl> <lbeean$h0t$1@dont-email.me>
    <lbjqf9$ef5$1@node1.news.atman.pl> <lbkg2v$sr1$1@dont-email.me>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1390273882 10184 83.151.39.26 (21 Jan 2014 03:11:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jan 2014 03:11:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1052750 pl.rec.dom:137113
    [ ukryj nagłówki ]


    "Pszemol" lbkg2v$sr1$...@d...me

    >>>> Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru
    >>>> jest bezpodstawny. Telefon został zakupiony w związku z prowadzoną
    >>>> działalnością gospodarczą, zatem z mocy prawa klient nie miał możliwości
    >>>> zwrotu towaru. Wobec powyższego podtrzymujemy stanowisko w sprawie.

    >>> Czy to prawda?

    >> Tu jest dużo informacji -- zatem o co pytasz?
    >> Czy o to, że telefon był zakupiony na firmę?

    > Tak, o to pytam, a pośrednio o możliwość zwrotu z powodu niezadowolenia.

    >> Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl
    >> nie zdawał sobie z tego sprawy.

    > Ale drastycznie rzucał się ten fakt cieniem na Twoje opcje...

    Nie rozumiem, o jakie cienie Ci chodzi.
    Piszesz do siebie, czy do mnie?
    Ja Twoich myśli nie znam.



    > Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane.
    > Nie jest to istotne dla Ciebie.

    Jest istotne -- nie był generowany, Electro.pl
    mógł wysłać go do mnie za pośrednictwem Opineo,
    skoro nie potrafił wysłać bezpośrednio do mnie.


    Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile:

    -- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem
    -- i jeden z informacją o możliwości wymiany telefonu w sklepie

    BTW -- do tej pory sklep nie zgodził się na wymianę telefonu
    w sklepie na zasadzie -- przysyłają mi nowy i zabierają stary.
    (lub choćby przysyłają zastępczy na czas ,,diagnozowania'')



    >>> Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia,
    >>> ale gdybyś nie znał hasła, nie wiedział że składa się z dwu kropek i dwu
    >>> słów to ile zajęłoby Ci czasu odgadnięcie takiego hasła?

    >> Nie wiem, ale co to ma do rzeczy? Przecież nie kwestionuję
    >> komplikacji kodu, lecz jego uporczywe niedostarczanie mnie
    >> i podawanie mi wykrętnych odpopwiedzi.

    > No właśnie nie wiem po co narzekasz na to, że hasło nie jest generowane
    > tylko powielane, że sklada się tylko z dwu wyrazów i kropki - co to ma do rzeczy?
    > Sam widzisz, że piszesz dużo niepotrzebnych rzeczy :-)

    Nie -- niepotrzebnych nie piszę, ale Ty nie chcesz czytać.
    Nie był generowany, więc nie musiał być wysyłany na mój @dres,
    lecz mógł być wysłany za pośrednictwem Opineo.

    >> Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.

    > Dlaczego wiedząc o tym, wybrałeś Monstera?
    > Sam sobie zrobiłeś krzywdę?



    >> Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo,
    >> co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo.

    > Błąd w konfiguracji APN dotyczy tylko dziadoskich, tanich telefonów.
    > Taki iPhone np. pod systemem iOS sam sobie to ustawia... nie ma problemu.

    Znów udajesz, że nie rozumiesz. :)
    Problemem nie jest błąd, ale reakcja sklepu.




    >> Nie wiesz, co to sanatorium?

    > Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z telefonu...

    A cokolwiek wiesz, czy (jak Jerzy Andrzej Wojnar) nic nie wiesz?

    > Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich długoletnich
    > problemach z uszami i znowu nie wiadomo dlaczego oskarżasz o to sklep?


    Pokaż zatem, gdzie ja piszę o tych długoletnich problemach, bo chyba mnie z kimś
    mylisz.


    >>>> Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
    >>>> codziennie zjadam garść tabletek:

    >> Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu aptekach. ;)

    > Ale co to ma do rzeczy? Masz słowotok.

    A powinienem? Inni rozmawiając z Tobą mają?
    Ja jestem odporny na takich jak Ty. :)
    Ćwiczę swoja cierpliwość. :)

    >>>> -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie
    >>>> -- zamienniki leku Betaserc 24 mg dwa razy dziennie
    >>>> -- zamienniki leku Biotropil 1200 mg dwa razy dziennie
    >>>> -- różne magnezy z witaminą B6

    >>>> bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się
    >>>> szumy, szmery gwizdy, szelesty itp. odgłosy) w obu uszach...

    >>>> Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład)
    >>>> coś, co przypomina łopotanie flagi na wietrze, ale jest
    >>>> bardzo ciche -- i słyszę to coraz ciszej.

    >>> Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ?

    >> Sklep sprzedał to coś.

    > Sprzedał Ci magnezy z witaminą B6? Skup się na temacie...

    Roztargniony jesteś. :) Sklep, zwany apteką sprzedał mi witaminy.
    Natomiast sklep Electro.pl sprzedał mi Monstera, który uszkodził
    mi ucho.


    > W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz??

    Tak, dobrze. :)

    > Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie
    > ucha krótkotrwałym użytkowaniem... Zlituj się, komu tu mydlisz oczy?

    Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak życzenie Ci ogłuchnięcia
    w ten sposób, :) skoro bezpodstawnie kwestionujesz moje słowa. :)

    > Kupiłeś szmatławej firmy telefon, bez prawa przetestowania/zwrotu
    > (jako firma) i teraz telefon Ci się nie podoba. Zamiast jak uczciwy człowiek
    > ponieść zasłużone straty i koszty potraktować jako lekcję życia Ty próbujesz
    > zwalić swoje problemy na sklep który tego telefonu nie wyprodukował...

    Twoim zdaniem firmę można oszukać bezkarnie?
    Widzę, że masz pozostałości z głębokiej PRLi,
    gdzie firma państwowa trwoniła pieniądze. :)

    > Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami:

    Ty na pewno mnie nie mylisz z kimś innym?
    Gdzie ja piszę o chęci anulowania?

    > a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?)
    > albo jakaś żółta plamka, albo jakieś problemy z uszami które masz od 20 lat...

    > Człowieku! Zlituj się! Naprawdę jesteś dla wszystkich przeźroczysty.

    PLONK. :) Pogadaj ze sobą. :) I tak mam Cię od dawna w czymś rodzaju KF. :)

    -=-

    A innych przestrzegam przed Monsterem i jego zabójczym dźwiękiem.
    Opis dokładniejszy jest na pl.rec.audio -- kto chce, niech zapozna
    się z tym opisem, zamiast czytać Twoje głupoty usypiające uwagę.

    Podobnie z Electro.pl -- kto chce, niech czyta i niech omija
    ten sklep z daleka, wiedząc o tym, że Opineo kłamie i buduje
    niezasłużoną reputację skandalicznie złym sklepom.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1