eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fs
    mpi.rwth-aachen.de!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!rt.uk.eu.org!aioe.org!.
    POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Date: Sat, 24 Aug 2013 15:15:28 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 51
    Message-ID: <kvablg$ls9$1@speranza.aioe.org>
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl> <kv1tvt$g3d$1@node2.news.atman.pl>
    <1i1hfer005fdq$.8qg21nefy44j.dlg@40tude.net>
    <kv21he$jog$1@node2.news.atman.pl>
    <13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$.dlg@40tude.net>
    <kv2a7k$sid$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@4...com>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: JObZbVkTgAQyD8QfKunP6g.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048709 pl.rec.dom:135980
    [ ukryj nagłówki ]


    "Przesmiewca" 2...@4...com

    >>Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
    >>to pośrednik i wydłuża tylko czas.

    > i dlatego ludzi, ktorzy nie znaja swoich praw, robia w bambuko

    Sklep nie musi wydłużać czasu -- może przysłać nowy sprzęt i odebrać stary.

    Żółtą plamkę mogłem sfotografować i wysłać obrazek m@ilem.


    BTW -- alba ja przyzwyczajam się, albo plamka jest coraz mniej
    widoczna, choć nadal widoczna jest. W funkcjonowaniu sprzętu
    to nie przeszkadza (o ile nie jest to objawem poważniejszego
    problemu) a urody ów smartfon po prostu nie ma. Ekran Ace jest
    zdumiewająco dobry w zestawieniu z ekranem IPS Monstera. Takoż
    i z dźwiękiem -- rozmowa przez Ace jest jak jedzenie ambrozji,
    podczas gdy rozmawianie przez Monstera nie jest żadną przyjemnością.

    Ale ja akurat mało rozmawiam przez telefon.

    Co do trafiania w ,,klawisze'' -- Ace jest precyzyjniejszy,
    ale być może to efekt folii ochronnej. Jedną folię zerwałem
    (odklejała się i dłużej nie mogła się utrzymać) ale pod nią
    jest kolejna folia, równie ;) krzywo naklejona. Za jakiś
    czas kupię nową, dedykowaną folię a tę usunę.


    Dla mnie ważne są inne cechy:

    -- nie ma problemu z nawiązywaniem łączności 3G/3.5G
    -- dobrze pracuje odbiornik GPS (wiem, że nie jest
    najnowszym krzykiem, ale mnie wystarcza w zupełności)
    -- akumulatora nie muszę ładować częściej niż raz na dobę

    Samsung Galaxy Ace jest ogólnie lepiej dopracowany -- choćby
    przyciski po bokach, które nie uruchamiają się zbyt łatwo,
    co ma miejsce w Monsterze.

    -=-

    Wakacyjnego bonu nadal nie mam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1