  • Data: 2013-08-24 15:15:28
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Przesmiewca" 2...@4...com

    > i dlatego ludzi, ktorzy nie znaja swoich praw, robia w bambuko

    Sklep nie musi wydłużać czasu -- może przysłać nowy sprzęt i odebrać stary.

    Żółtą plamkę mogłem sfotografować i wysłać obrazek m@ilem.

    BTW -- alba ja przyzwyczajam się, albo plamka jest coraz mniej
    widoczna, choć nadal widoczna jest. W funkcjonowaniu sprzętu
    to nie przeszkadza (o ile nie jest to objawem poważniejszego
    problemu) a urody ów smartfon po prostu nie ma. Ekran Ace jest
    zdumiewająco dobry w zestawieniu z ekranem IPS Monstera. Takoż
    i z dźwiękiem -- rozmowa przez Ace jest jak jedzenie ambrozji,
    podczas gdy rozmawianie przez Monstera nie jest żadną przyjemnością.

    Ale ja akurat mało rozmawiam przez telefon.

    Co do trafiania w ,,klawisze'' -- Ace jest precyzyjniejszy,
    ale być może to efekt folii ochronnej. Jedną folię zerwałem
    (odklejała się i dłużej nie mogła się utrzymać) ale pod nią
    jest kolejna folia, równie ;) krzywo naklejona. Za jakiś
    czas kupię nową, dedykowaną folię a tę usunę.

    Dla mnie ważne są inne cechy:

    -- nie ma problemu z nawiązywaniem łączności 3G/3.5G
    -- dobrze pracuje odbiornik GPS (wiem, że nie jest
    najnowszym krzykiem, ale mnie wystarcza w zupełności)
    -- akumulatora nie muszę ładować częściej niż raz na dobę

    Samsung Galaxy Ace jest ogólnie lepiej dopracowany -- choćby
    przyciski po bokach, które nie uruchamiają się zbyt łatwo,
    co ma miejsce w Monsterze.

    -=-

    Wakacyjnego bonu nadal nie mam.

    --