eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja Monstera › Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-25 10:02:02
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-08-24 04:18, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Trybun" kv715u$9gj$...@u...news.interia.pl
    >
    >>> Proponuję słownik języka polskiego. :)
    >
    >> Tylko bez magii, czym konkretnie określa się ilości?
    >
    > Bez magii -- ilość dotyczy mąki, wody czy cukru.
    > Liczbami zlicza się -- niby można zliczać ziarna
    > mąki i cukru oraz krople wody, ale chyba taki
    > sposób jest praktykowany rzadko.

    Liczbami zlicza się ilości... takie to trudne do zrozumienia?

    >
    >
    >>> Przy slocie1 mam tylko jeden wpis, przy slocie2 mam masę.
    >
    >> A sprawdzałeś czy telefon mimo skonfigurowanego Aero2 nie podbiera ci
    >> kasy z konta operatora którego kartę masz do rozmów?
    >
    > Tak.

    Ja u siebie musiałem sporo sie z tym natrudzić. Kasa znikała nawet wtedy
    gdy usunąłem APN "internet" od karty Orange.

    >
    >> Ja tak miałem, transfer danych ustawiony na Aero2 a z konta Orange w
    >> niekontrolowany sposób znika kasa. Sporo czasu minęło
    >> zanim uporałem się z tym problemem.
    >
    > Mogę także ustawić ,,dane'' na kartę mBanku -- wówczas
    > po GPRS mogę mieć dostęp do netu via SIM2.

    Nie w tym rzecz, chodzi o podkradanie kasy poprzez nieautoryzowane
    połączenia z netem z karty którą miałem ustawiona jako tylko do rozmów i
    SMSowania.

    >
    >
    >>> Być może -- nie używam MMSów. :)
    >
    >> Ja wysyłam (i odbieram) ich całą masę.
    >
    > Nie używam ani MMSów, ani FAXów, ani dalekopisów.
    >
    >
    >
    >
    >>> Czy teraz już wszystko jest jasne?
    >
    >> No, nic na to nie poradzę że nie widzę więcej niż połowy twoich
    >> postów, jako serwera używasz anonimizera, z którego posty widzę tylko
    >> na jednym z moich usenetowych kont.
    >
    > Jesteś pierwszą osobą zgłaszającą mi ten problem.
    > Muszę się zastanowić nad tym, co mam zrobić... Do
    > tej pory były jedynie problemy wtedy, gdy słałem
    > posty jednocześnie na co najmniej 4 grupy.

    No niestety, postów z anominizerów nie toleruje choćby polski serwer
    news.altman.pl

    >
    >> No tak, teraz już wiem o co chodziło. Widać z tego że jednak nie ma
    >> podstaw do uznania reklamacji.
    >
    > Przypomnę Ci o żółtej plamce u dołu ekranu i o niedostarczeniu bonu
    > wakacyjnego.

    Tu akurat sprawa nie budzi żadnych wątpliwości. Oczywiście że masz rację.
    >
    >
    >> I tak nawiasem - reklama nie musi odpowiadać prawdzie, tzn. na
    >> podstawie treści reklamowych nie można zgłaszać wadliwości sprzętu.
    >
    > Na opakowaniu smartfonu jest jaskrawy napis:
    >
    > Działa z
    > DARMOWYM
    > INTERNETEM
    > Aero2

    No i działa, obsługuje p[przecież pasmo UMTS 900Mhz, zapomnieli tylko
    dodać że skonfigurować musi sam użytkownik.
    >
    >
    >>> Może i mają -- sprzedawczyni w EuroAGD powiedziała,
    >>> że w razie zawieszenia -- pozostaje serwis. :)
    >
    >> Ach te panie w sklepach z elektroniką... ;-)
    >
    > Nie umiem wypowiedzieć się w tej kwestii -- powiedziała, że nie ma
    > innej drogi jak serwis czy oczekiwanie samorozładowania akumulatora.
    >

    Sprzedawczyniom warto wierzyć tylko w kwiaciarniach, perfumeriach i
    sklepach z ciuchami. Natomiast zatrudnianie ich w sklepach z komputerami
    czy jakąś inną elektroniką to grube nieporozumienie..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1