  • Data: 2009-07-22 19:09:17
    Temat: Re: Elektrycy
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h473ac$nj3$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie najlepsi lecz ci co potrafią dobrze kombinować. Dzisiaj niestety
    > klienci szukają najtańszych wykonawców, a tani wykonawca to ten, który
    > nie płaci podatku i używa tanich materiałów (jeżeli liczy robociznę wraz z
    > materiałem). Dla firm niestety jest pewna granica opłacalności, poniżej
    > której koszty związane z prowadzeniem tej działalności dyktują najniższe
    > stawki. Poniżej tych stawek firma nie ma zysku i dokłada do interesu.

    Ja to wszystko juz slyszalem nie raz i nie tlumaczy to czemu oplacalo robic
    sie za polowe trzy lata temu, a tamte stawki byly obowiazujace od lat. Nie
    wiem na ile zmienily sie stawki za instalacje, wszelakie instalacje, ale
    tacy tynkarze, czy glazurnicy to wzrtost kilkuset procent nierzadko.

    Pozdro.. TK