    Date: Mon, 05 Sep 2011 10:15:20 +0200
    From: hk <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Elektryka w wykonaniu amatora - część 2

    W dniu 2011-09-05 09:24, Adams pisze:

    > :-))
    > Dlaczego chesz laczyc przewody 5x1.5mm2 ????????????????????????
    > :-)))))))))))
    > Do czego masz takie przewody ?
    Ano nie mam :) Miało być 3x1,5mm2, ale mam też 4x1,5mm2 do żyrandola i
    2x1,5mm2 do wył schodowych. A może powinienem tam kupować tylko przewody
    z żyłą 1mm2?

    > Wszystkie puszki maja byc glebokie, obojetnie czy laczysz jeden kabel czy
    > wiecej :-)))))
    > Trzy fi 60 glebokie.
    Takie mam, tylko nie wiedziałem czy może kupić te duże potrójne pod ramki...

    > Taka rada dla Pana coby sie przejsc na inne budowy i zerknac na instalacje.
    > Przede wszystkim spinki do kabli wyrzucic w
    > pigule.:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))))))))))))
    > Zero spinek.
    > Z czego ma Pan sciany ??
    Na innych budowach albo tynkarz już zatynkował albo jeszcze murarze
    robią. Spinki jak wyrzucę, to mi przewody zwisają i naprawdę nie wiem co
    z nimi zrobi tynkarz. A ściany to Max i w piwnicy betonity.

    A problem mam taki, że tynkarz już chce do mnie przyjść, bo po prostu
    poprzedni fachowcy opóźnili mnie o półtora miesiąca. I np. okna miałem
    wstawiane równo z końcówką dachu - przetrzymałem tych od okien o 4
    tygodnie. Woda i kanaliza robią się od dzisiaj dopiero. A elektrykę
    miałem dziabać sam i znajomy miał podjechać pod koniec, ale też już
    wiem, że gdzieś pojechał. I nie będzie go ani na początku ani na końcu
    (trochę zostawię nieotynkowane tam gdzie rozdzielnia, bo nawet przewodu
    nie wprowadzę do domu)