  • Data: 2013-08-07 00:57:23
    Temat: Re: Fanaberie śmieciowe cd.
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4cx1000" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ktr8do$2uma$1@news2.ipartners.pl...
    > Już miałem nadzieję że im przeszło ale jednak nie.
    > Oto co dzisiaj dostałem pocztą.
    > http://fotoo.pl/show.php?img=586965_imag0672.jpg.htm

    ciekawe, to sortuj poprawnie bo beda widziec kto brudzi ;)

    Sortowanie jest zasadne, jest wlasciwe ale o nalepkach pierwszy raz slysze.
    Jakas weryfikacja czy ktos sortuje prawidlowo czy oszukuje (by miec taniej)
    jednak byc musi jesli nie chcesz by inny na Tobie zerowali. Ale coz troche
    przesada :) Ja i tak sortuje i to od lat kilku wiec mnie by to zbyt nie
    ruszalo.